Sisoft Sağlık Bilgi Sistemleri - Hastane Bilgi Sistemi

Network Uygulaması

SisoHBYS kullanıcılarının kendi aralarında ağ sistemini kullanarak haberleşmelerini, Sisoft personeline ileti göndermelerini, aktif olan Sisoft personeli ya da sisteme bağlı diğer kurum çalışanları ile haberleşmelerini sağlayan bir yazılımdır.

Network Uygulaması program isteklerini Sisoft veritabanı sistemine doğrudan ileten ve kullanıcıların birbirlerine görev vermelerini sağlayan, bunları istenen aralıkta gösteren ve raporlayan bir yapı sunmaktadır.

example1

Kurum İçi ya da Kurumlar Arası Mesaj, İleti, Konuşma İletişimi Sağlayan Bir Yapı Sunar

Müracaat eden hastaya ait kimlik bilgileri, iletişim bilgileri ve diğer tüm işlemlerin bilgileri kayıt altına alınır ve girilen her veri SisoHBYS veritabanında güvenle saklanır.

Sağlık kuruluşlarındaki (Sisoft Network Üyesi) kullanıcıların kurum içi ve kurumlar arası üyeler ile konuşma yapmalarını, birbirlerine görevler vermelerini, ileti göndermelerini sağlayan, internetten bağımsız, (gerektiğinde internet üzerinde) doğrudan kurum içi şebeke ağını kullanan bir sistemle çalışmaktadır.

Sisoft Network üyesi olan kullanıcılar herhangi bir yazılımını kullanırken, alfabetik kişi listesinde Yeşil İnsan ikonu ile, aktif değil ise Kırmızı İnsan ikonu ile temsil edilmektedir. Kullanıcılar aktif olanlar ile iletişim kurabilirler. İleti gönderme seçeneği kullanıcı pasif durumdayken de çalışmaktadır. İleti gönderilmesi istenen kullanıcının e-mail adresine Sisoft Network Uygulaması aracığı ile doğrudan ileti gönderilir.

Kullanıcı adlarının yanında parantez içinde kayıtlı olduğu sistem ve çalıştığı terminal belirtilir.

Kurum İçi Kullanıcılar, Birbirlerine ya da Kendilerine Hatırlatma Mesajları Oluşturabilir

Sisoft Network Uygulaması'nın üst bölümünden, bir kullanıcı, başka bir kullanıcı için mesaj hazırlayabildiği gibi (mesaj hazırlanırken işlem tarihi program tarafından otomatik olarak verilir), kullanıcı kendisine yönelik mesajlar da oluşturabilmekte ve eski mesajları güncelleyebilmektedir. Kullanıcı mesajı artık görmek istemiyorsa, Mesajı Bir Daha Gösterme (seçeneğini işaretleyerek mesajı kapatır ve ilgili mesajı bir daha almaz.

Kurum İçi Kullanıcılar Üzerlerinde Olan İş ve İstekleri Kolaylıkla Takip Ederler

Network uygulaması ile kullanıcılar üzerindeki görevleri kolaylıkla takip edebilir. Görev, tamamlayıncaya kadar hem görev verenin hem de verilenin ismi Sisoft Network çubuğunda yer alır.

Konu bölümünde verilen görevin özet anlatımı yer alır. Görevin hangi tarih ve saatte başlayacağı ve hangi tarihe kadar süreceği sistem tarafından ayarlanmaktadır.

Verilen görev listesi, son verilen görev en üstte olmak üzere tarih sıralı olarak görüntülenir. Listede, görevi veren kişi ile görevin konusu da yer alır. Görev verilen kişi işini tamamlamış ise, İşimi Tamamladım bölümünü işaretlemesi gerekir.

Bu tür görevler hem görevi veren hem de görevi yapması istenen kullanıcının ekranında görevi veren kullanıcı onay verene kadar (onay verildikten sonra görüntülenmiyor) sarı renkte görüntülenir.

Sisoft Network Uygulaması, Aktif Kullanıcılar Arasında Hızlı, Kolay Ve Güvenli İletişim Sağlar

Konuşma yapmak istenen kullanıcı aynı kurum içinde ise yerel ağ kullanılarak, doğrudan bilgisayarlar ile haberleşme kurulur. Farklı bir kurumun kullanıcısı ise, internet bağlantısı kullanılarak Sisoft’un Haberleşme Server'ı üzerinden iletişim sağlanır.

Konuşma metinleri, karşılıklı görüşme şeklinde gerçekleşir. İleti yazılıp ENTER tuşuna basıldığında gönderilir. Alınan mesajlar konuşma penceresinin üzerinde yer alır. Konuşma kutusu üzerinde iken farenin sağ tuşu kullanılarak konuşma penceresindeki yazı tipi, büyüklüğü vb. isteğe göre düzenlenebilir.

Konuşmalar eş zamanlı olarak yazılabilmektedir. Konuşma sırasında kullanıcı bağlantıdan ayrılırsa konuşma penceresinin, mesaj yazım bölümü yalnız okunur hale getirilerek, kullanıcının aktif olmayan kullanıcıya karşı yazı yazması engellenebilmektedir.

Pasif hale geçen kullanıcının yeniden sisteme dahil olması durumunda yeniden konuşma penceresi aktifleşir.

Karşıdaki kullanıcının mesajı alıp almadığı da sistem tarafından belirtilmektedir.

Kullanıcı Pasif Durumdaysa; Yazılan İleti E-mail Adresine İletilir

Kullanıcılar aktif durumda değilse, iletişim kurmak için e-mail adresine ileti gönderilir. Gönderilecek dosyalar varsa, Dosya Ekle ya da Dosya Sil seçenekleri aracılığıyla, gönderilecek iletilere eklenir.

example1

Sisoft Network Uygulaması, Kurumlar Arası İletişim Sağlamaktadır

Ekleme sırasında, eklenen kullanıcı o an aktif ise, “Karşılıklı Haberleşme İçin Sizi Listenize Eklemiş, Kabul Ediyor musunuz?” içerikli soru mesajı görüntülenir. Kullanıcının onaylaması durumunda iletişim aktif hale gelir.

Kullanıcılar Program İsteklerini İnteraktif Olarak Gerçekleştirir

Kullanıcılar, programda yer almasını ya da eklenmesini istedikleri istemlerini doğrudan program aracılığıyla (internete bağlı olmak koşuluyla) yapabilmektedir.

Program istekleri, Sisoft veritabanında tutulur. Kullanıcıların yaptıkları istekler, programın genel işleyiş tarzına zarar vermeyecek içerikte ise olumlu, aksi halde olumsuz olarak cevaplanır. İsteklerin Sisoft Bilgisayar yetkililerince onaylanmasından sonra, istekleri yapan kullanıcının e mail adresi ile tüm destek uzmanlarına, program istemine yönelik bilgiler gönderilir.

Yapılan program istemi, Sisoft yazılım ekibi tarafından incelenir. İnceleme beş ayrı şekilde sonuçlandırılır.

  • Gereksiz Görüldü:

    Yapılan istemin ya da eklemenin gereksiz görüldüğü durumdur.

  • Sonra Yapılacak:

    İstemin kapsamlı ya da o an için yapılması zor olma durumudur

  • Açıklama Yetersiz:

    Program isteğini yapan kullanıcının yeterli, açıklamayı yapmaması durumudur.

  • Sorun Saptanamadı:

    Söz konusu isteme yönelik herhangi bir sorunun saptanamaması durumudur.

  • Yapıldı:

    Program isteğinin yerine getirilmesi, programın yeniden derlenmesi ve kullanıcıların hizmetine sunulması durumudur.

  • Sisoft Sağlık Bilgi Sistemleri - Hastane Bilgi Sistemi
    |