Çözüm İnternetten Randevu
Sistemi
Hastanın hastaneye gelmeden önce
internet erişiminin olduğu her yerden TC Kimlik Numarası ile istenilen GÜN ve
SAAT için randevu alabilme kolaylığı sağlayan, yüksek maliyetli alt yapı
çalışması gerektirmeyen elektronik bir sistemdir. Özellikleri Çözüm SMS ile Randevu, Çözüm WAP
ile Randevu Çözüm Telefonla Randevu ve Çözüm Kiosk Sistemi ile entegre
çalışabilme,
İstenilen GÜN/SAAT için randevu alabilme,
Randevusuna gelmeyen
kullanıcıları uyarma veya randevu vermeme,
Randevuyu iptal edebilme,
Tatil günleri için randevu vermeme,
Veri tabanında kayıtlı olmasa dahi (randevudan önce kart müracaat
servisinde kimlik bilgileri tamamlanmalıdır.) T.C.Kimlik numarası ile randevu
alınabilme.
Hastanenin web
sayfasından Çözüm İnternetten Randevu Sistemi’ne ulaşıldığında karşılaşılan ilk
ara yüz Bilgiler ara yüzüdür. Bu ara
yüzde girilen TC Kimlik Numarasına göre hastaya ait kişisel bilgiler
görüntülenir. Gelen kişisel bilgiler doğru ise ve randevu ile ilgili bilginin
hastaya iletilmesi isteniyorsa
telefon (3 haneli alan kodu ve 7 haneli) veya e-posta adresi (***@***.***)
bilgileri girilir.
Randevu ile ilgili bilginin hastaya iletilmesi istenmiyorsa iletişim bilgileri atlanıp
İLERİ tuşuna basarak randevu alma işlemine devam edilir. Aktif Randevu
Listesi
Hastaya ait
aktif randevular varsa sistem otomatik olarak hatırlatır. Eğer randevu iptal edilmek isteniyorsa:
listelenen randevulardan iptal etmek istenen randevu seçilerek alınan randevunun
onay kodu yazılarak iptal etme tuşuna basılır. Tarih
Seçimi
Bu ara yüzde
sistemin verdiği randevu tarihleri listelenir. Randevu almak istenen tarih
seçilip ileri tuşuna basılır. Servislerin
Listelenmesi Bu ara yüzde servis isimleri
listelenir. Poliklinik isimleri ile beraber poliklinikliğe ait hekim isimleri de
listelenir. Hekim isimlerinin bulunmadığı poliklinikler ana polikliniği ifade
eder. Bir ana poliklinik seçilip ileri tuşuna basılınca, o polikliniğin alt
poliklinikleri listelenir. Poliklinik listelemesinde poliklinik durumu 3 şekilde
ifade edilir.
Randevu Alınabilir; beyaz
renkli alanlar, randevu alınabilecek servisleri ifade
eder.
Hizmet Vermiyor; kırmızı
renkli alanlar, servisin randevu vermediğini ifade eder.
Randevular Doludur; sarı
renkle ifade edilen alanlar, randevu kotası dolan servisleri ifade eder. Servis
listesinde servislerin kalan randevu sayısı ve verebilecek top-lam randevu
sayısı listelenir. Bu alanda servis seçildikten sonra İLERİ tuşuna basarak
randevu alma işlemine devam edilir. Alt Servislerin
Listelenmesi
Bu ara yüzde
alt servis isimleri listelenir. Poliklinik isimleri ile beraber poliklinikliğe
ait hekim isimleri de listelenir.
Poliklinik listelemesinde poliklinik durumu 3 şekilde ifade
edilir.
Randevu Alınabilir; beyaz
renkli alanlar, randevu alınabilecek alt servisleri ifade
eder.
Hizmet Vermiyor; kırmızı
renkli alanlar, alt servisin randevu vermediğini ifade
eder.
Randevular Doludur; sarı
renkli alanlar, randevu kotası dolan alt servisleri ifade eder. Alt servis
listesinde servislerin kalan randevu sayısı ve verebilecek toplam randevu sayısı
listelenir. Bu alanda servis seçildikten sonra İLERİ tuşuna basarak randevu alma
işlemine devam edilir. Saat
Seçimi
Bu ara yüzde
sistemin izin verdiği randevu saatleri listelenir. Randevu almak istenilen saat
seçilip ileri tuşuna basılır. Seçilemez durumda olan randevu saatleri önceden
alınmış olduğunu gösterir. Randevu
Onaylama
Bu aşamaya kadar seçilen randevuya ait tüm bilgiler listelenir. Randevuya
ait bilgiler doğru ise RANDEVU AL tuşuna basıp randevu
alınır. Randevu
Bilgileri
Alınan randevuya ait bilgiler listelenir. Bu arayüzdeki bilgiler hasta
tarafından saklanır. Hasta Randevuya geldiğinde veya randevuyu iptal etmek
istediğinde bu bilgilerden yararlanılacaktır. Sıra numarası ve onay kodu randevu
işlemlerinde mutlaka gerek duyulacak bilgilerdir.
|