Sisoft'ta Beyin Fırtınası ve Swot Analizi
Türkiye ve Uluslararası alanda faaliyetlerini artıran Sisoft, firmaların
iç ve dış durumunu yansıtan, kurumsal yapıların vaz geçilmez tekniklerinden
birisi olan SWOT tekniğini kullanarak çalışanları arasında beyin fırtınası
yaptı.
Milli Prodüktivite Merkezi'nin desteğiyle 18 Haziran 2011
tarihinde firma merkezinde yaptığı, gelişen konjoktüre uygun olarak yürütüğü
misyon-vizyon çalışmasıyla, yeni hedeflerini belirledi. Yönetimin ve birim
yöneticilerinin aktif katılımıyla oluşturduğu toplantıda beyin fırtınası ile
stratejik, yeniden yapılanma işleyişi oluşturuldu.
Yine Milli Prodüktivite Merkezi'nin desteğiyle 19 Haziran 2011 tarihinde
Büyükhanlı Park Hotel’de SWOT Analizi gerçekleştirildi.
SWOT analizinde sisoft'un
yeni stratejisini belirleme aşamasında çalışanlara; güçlü olduğumuz noktaları
nasıl değerlendirebilir, kullanabiliriz? Zayıf olduğumuz noktaları nasıl
güçlendirebilir veya etkisiz kılabiliriz? Fırsatları en iyi nasıl
değerlendirebiliriz? Tehditlere karşı nasıl bir savunma sistemi kurmalıyız?
soruları yöneltilerek cevaplar arandı. Farklı birim ve alanlardan kişilerin
biraraya gelmesiyle oluşturulan takım çalışması ile sistem yeteneklerinin
haritası çıkarıldı. Deneyimlere ve farklı gözlemlere dayalı öznel bilgiler
anlamlı hale getirilerek düzenlendi. İç analiz yöntemiyle güçlü ve zayıf yönler,
dış analiz yöntemiyle fırsat ve tehditler saptandı. SWOT Analizi, Sağlık Çalışanları Hakları Koruma Derneği’nin, Sisoft Genel Müdürü Ömer Siso’ya verdiği plaket ile sona erdi. |